Michalki Michalki
415
BLOG

Dobre imię R. Sobiesiaka

Michalki Michalki Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

Poczytałem darowaną gazetę GaPolC z dn 05.04.2012r.  i ponieważ uważam, że warto, to jeszcze piszę.

„Staruch” ubolewa nad tym, że służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo nie potrafią dla kilku tysięcy kibiców zadziałać, wobec tego nie ma sensu startować z Euro. No masz, szykują się chłopaki do zadym?

Jest gwiazda Gociek, jego prześladuje mgła Katyń-Smoleńsk.

Nie będę się rozpisywał co tam kto jeszcze wysmerfił, bo jak już pisałem mamy to w abonamencie na SG, jeśli nie tych samych autorów, to bardzo zbliżonych w treści i formie.

Jest jednak coś szczególnego, dlatego ta notka właściwie powstała.

Na stronie czwartej, pozwolę sobie zacytować

„Oświadczenie

W związku z materiałem prasowym opublikowanym dn.05.12.2011r. pt. „Sobiesiak wkracza do stolicy”, Tomasz Skłodowski – autor przedmiotowego artykułu – przeprasza Pana Ryszarda Sobiesiaka za nieprawdziwe sugestie  na temat jego rzekomego udziału w niezarejestrowanej jeszcze spółce kapitałowej, przy powstawaniu i rozwoju której miałoby dochodzić do omijania przepisów prawa. Wypowiedź ta naruszyła dobre imię i cześć Ryszarda Sobiesiaka, w szczególności jako statecznego przedsiębiorcy.

Tomasz Skłodowski”

Proszę szanownych Państwa, szczęka mi opadła jak to przeczytałem.

Dobre imię Pana Ryszarda Sobiesiaka zostało naruszone, o rajuśku i fju, fju i jeszcze lepiej, uffff, to się nazywa mocna rzecz.

To znaczy, że widzimy prawdopodobnie realizację wyroku z postępowania sądowego. Radziłbym wszystkim, a jest to tutaj nagminne, którzy piszą beztrosko inwektywy o Rychach itd., oraz właścicielom S24 zastanowienie się, ponieważ przypuszczam, iż etap końcowy, czyli to oświadczenie i poprzedzające je postępowanie sądowe mogą nadszarpnąć mocno budżety domowe.

Tym miłym akcentem kończę moją przygodę z darowaną gazetą, przeżyłem, uszczerbków na zdrowiu nie zaobserwowałem, wobec tego nie taki diabeł straszny co śmieszny.

 

Korzystając z okazji składam wszystkim Państwu serdeczne życzenia,

zdrowych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy.

Michalki
O mnie Michalki

staram się

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości